Subject: FW: Pärnu maakond Pärnu linn Audru alevik Kullerkupu elektri liitumine LC1971 nõuded
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 09:52:03 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 24-13253-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Tarmo <[email-masked]>
Sent: Wednesday, September 4, 2024 8:34 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: LC1971_Kullerkupu_Audru

Tere,

Audru alevikus Kullerkupu kinnistu elektriliitumine. Enamus kinnistut asub
ehituskeeluvööndis, kuid Audru tee pool on kitsas riba (ca 1,7 m), kuhu
Keskkonnaamet lubab liitumiskilpi paigaldada. Kuid seal on väike kraav.

Kas on variant, et kilbi lähedale praavi paigaldatkase truubtoru ning
kraav täidetakse pinnasega samale kõrgusele kraavinõlvaga Kullerkupu
kinnistu pool?

Saadan foto olemasolevast kraavist.

Kilbi asukoht km ~2,85, kinnine läbindamine km ~2,87.

Lugupidamisega,

Tarmo Laur

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 51 36 891

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Energia 4, 80042 Pärnu, Eesti

www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.